onsdag den 18. februar 2015

Thai og kage


Jeg havde som sagt fødselsdag for et par uger siden, og da det var en helt kedelig hverdag besluttede jeg mig for at forkæle mig selv lidt. Det blev til en frokost på Ricemarket på Kultorvet, hvor jeg fik deres frokosttilbud med en rød karry med kylling og en juice for 99 kr.

Portionen er mindre end den man får til aftensmad, hvilket er dejligt for den er rigelig stor. Betjeningen er asiatisk, det vil sige ligefrem uden nogen dikkedarer og som for mange vil føles en smule ubehøvlet. De er meget effektive og bestemte dernede i kælderen, men maden er ganske fin.


Jeg havde hørt godt om Serenity Cupcakes, som også ligger meget tæt på mit arbejde, så jeg smuttede forbi og købte mig den lækreste lakrids og hindbær cupcale med cream cheese frosting. En lækker kage, som jeg virkelig nød i fulde drag!


Og se lige den fine indpakning. Så fint til at live en kedelig hverdag op, så det føles som noget særligt.

Om aftenen havde prinsgemalen inviteret til middag på Bæst, og det fortæller jeg om en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar