onsdag den 29. januar 2014

Bogfoldning


Der er travlt på arbejde, for ud over alle de projekter jeg i en hjerneblødning har sagt ja til, har jeg også fernisering på min nye udstilling ORDFABRIKKEN d. 9. februar. Da det er en solo-spare-udstilling har jeg måttet tænke kreativt, og når man ligger lige ved siden af containerne, hvor bibliotekarerne kasserer bøger, så var det meget nærliggende at begynde at folde bøger. Jeg har fået lidt hjælp af en af mine tidligere akademiske slaver, som efterhånden mener hun lider af stockholmsyndromet, og det nyder jeg bare godt af.

Her er lidt af, hvad vi har nået indtil videre.









Har du fået mod på at folde bøger, så kommer der snart en workshop her i København. Skal bare lige over ferniseringen.

9 kommentarer:

  1. Hold da helt op - det ser super flot ud. Skønt at gamle biblioteksbøger kan bruges til noget :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop - ellers ville de ryge direkte ud i forbrændingsovnen!

      Slet
  2. De er blevet vildt flotte de bøger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine. Kig endelig forbi til ferniseringen d. 9. februar kl 13-15. Det kunne være hyggeligt.

      Slet
  3. Svar
    1. Tak for det Bella. Er også blevet ret godt tilfreds!

      Slet
  4. Ej hvor er de bare flotte, og en spændene og sjov ide...

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så er det ret nemt at gå til, så bare kom i gang ;-)

      Slet
  5. Det ser så fint ud!! :)
    Jeg er billedkunstlærer og vil rigtig gerne lave det med mine to 4. klasser. Er jeg mon så heldig, at du ligger inde med nogle gode(gerne nemme) vejledninger? :) På forhånd tusind tak!.
    Mvh Thilde

    thildekj @ hotmail .com

    SvarSlet