lørdag den 19. maj 2012

Nyt familiemedlem

1. maj kom prinsessens nevø, Marcus, til verden, og selvfølgelig måtte prinsessen på besøg - nok mest for moderens skyld, da prinsessen først synes børn er sjove når de kan snakke. Heldigvis var niecen også tilstede, og selvom hun ikke er den mest fremmelige af sin alder (kan som næsten to-årig stadig ikke sige "moster, du er den bedste i hele verden"), så var hun trods alt mere selskabelig end den sovende, nyfødte andenarving.

Her ligger han så og sover. Prinsessen er ikke helt oppe at ringe og mener, at det kun er forældre og bedsteforældre, der kan se skønheden i sådanne skabninger.

Den stolte storesøster fik en pandahat af prinsessen, hjembragt fra Kina - og fik lidt mortid eftersom yngsten var lagt til at sove.

Hvilken fantastisk pandahat!

4 kommentarer:

  1. Jeg synes han ser sød ud. Så lille og fin. Men det kommer jo nok i forbindelse med min skrukker:) i hvert fald tillykke med din lille nevø!

    SvarSlet
  2. SKØN og opfindsomt.

    Prinsesse Suh, du er min dårlige samvittighed - men ligger vandret med rigtige mange ting i støbeskeen.

    Vender kraftigt tilbage.
    Stay in touch

    SvarSlet
  3. De er nu super søde begge to... åhh jeg er pt. mest til den sovende baby vertion da min 3 er i total trods alder... pyy... så var det nemmere da man kunne nøjes med at amme, skifte eller putte...

    SvarSlet
  4. Tjoe, prinsessen synes jo at nyfødte babyer er grimme men det er vel meget godt at andre kan se skønheden i de små kræ.
    Mille jeg vil da helst ikke være din dårlige samvittighed så stop med det:-)

    SvarSlet