onsdag den 14. maj 2014

Vesterbros originale Burgerrestaurant - anmeldelse


I sidste uge mødtes jeg med en af mine tidligere kollegaer, som nu er flyttet til Norge, og når vi mødes er hofretten burger. Derfor måtte vi tjekke Vesterbros Originale Burgerrestaurant ud, da vi havde fået den anbefalet af nogle af mine kollegaer.

Der var ikke mange til frokost, men det gjorde bare, at vi fik en af vinduespladserne med fuld udsigt til Istedgades liv og leben.


Jeg kastede mig over "den originale med kant" - coleslaw og løgringe, som var en ganske fin burger med god smag i kødet. For min skyld måtte coleslawen dog godt have fået lidt mere krydring.


Tilbehøret bestod af twistede fritter og chili fries, som begge smagte godt. Dog var vores chili fries en smule bløde. Der var rigeligt af dem, så en portion ville have været nok.


Den norske delegation kastede sig over den stærke, som efter hendes udsagn var helt tilpas.

Alt i alt en fin burgeroplevelse med fin og frisk betjening, fint menukort og så tager de ikke penge for postevand, hvilket altid er et plus i min bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar