lørdag den 5. juli 2014

The Laundromat Nørrebro - en anmeldelse


For et par weekender siden havde jeg kusinen med sin mand og to teenagere på besøg. De havde set en serie, som er blevet optaget på The Laundromat, så vi begav os afsted, så vi kunne spise i berømte omgivelser midt på Nørrebro. Vejret var godt, så de fleste sad udenfor, hvilket gav og masser af plads indenfor i de hyggelige lokaler.

Jeg valgte en burger, som nok er den dårligste, dyre burger jeg har fået i lang tid. Alt var bare kedeligt på tallerkenen og tilmed med billige råvarer. Hvis jeg var kok på det sted ville jeg græmme mig hver gang jeg sendte en tallerken ud, men det er jeg jo heldigvis ikke. Jeg kan kun anbefale at man drikker en kop kaffe derinde og så ellers finder et andet sted at spise på Elmegade, der jo bugner af fine spisesteder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar