torsdag den 10. juli 2014

Un Mercato - en anmeldelse


Det er ikke så tit jeg kommer i Torvehallerne, selvom jeg synes det er et fantastisk sted. Men det ligger i den forkerte retning i forhold til arbejde og hjem, og i weekenderne er der ofte for mange mennesker til at jeg synes det er sjovt.

Dog vovede jeg mig derind en søndag, og selvom vejret var godt var der tilpas med mennesker til at man ikke gik i gåsegang. Jeg havde fået anbefalet Un Mercatos porchetta sandwich, så jeg besluttede mig for at kaste mig over en frokostmenu med sandwich, fritter og en sodavand.

Da alle bordene var optaget udenfor satte vi os indenfor og havde hele 1. etage for os selv, hvilket var vældigt hyggeligt. Her kunne vi blandt andet se Per Arnoldi komme trillende på sin cykel, parkere den, så absolut ingen andre kunne komme ud, men heldigvis være så hurtig med sine indkøb, at der ikke var nogen der nåede at blive irriterede over hans parkering.

Det tog forholdsvist lang tid før maden kom, men sandwichen smagte godt. Fritterne var desværre standardvare a la Mac Donald, som lige var blevet peppet op med lidt krydderi, men dem kunne man godt have gjort lidt mere ud af, hvis det stod til mig. Ellers var det et fint måltid mad til pengene i hyggelige omgivelser.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar