tirsdag den 30. december 2014

Glædelig jul og godt nytår


Jeg håber I alle har haft en god jul og nu er ved at være klar til at gå ind i et nyt år. Jeg sidder herhjemme og martrer mig selv over ikke at være ude på nye eventyr, da jeg var for nærig i forhold til at købe en rejse og tænkte, at jeg kunne købe en last minute afbudsrejse.

MEN!!! Der er absolut ingen afbudsrejser med afrejse her mellem jul og nytår, så jeg må blive hjemme og tænke tilbage på min efterårsferie i Taiwan. Det er nu heller ikke så dårligt, og heldigvis har jeg da haft en rigtig hyggelig jul og nogle meget afslappende dage her i slut december.

De fortsætter lidt endnu indtil jeg skal tilbage på arbejde igen, så herfra er der kun at ønske et forsinket glædelig jul og et godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar