tirsdag den 10. marts 2015

Café Mandela


Forleden var jeg på arbejde rundt i byen og var på Halmtorvet omkring frokosttid. Her stoppede jeg forbi Café Mandela for at få en lille bid mad. Det blev til en sandwich med røget laksemousse.

Det var desværre ikke den helt store kulinariske oplevelse. Der var lidt forskellige lag i rugbrødssandwichen, men det var svært at spise det samlet, hvilket jeg vil tro var meningen. Moussen smagte desværre ikke af røget laks og var meget kedelig, men sammenlignet med det utroligt tørre og kedelige rugbrød var det en fest.

For 95 kr havde jeg forventet mere og i det her nabolag med Kødbyen lige om hjørnet, Bento på den anden side, mange gode thai og kinerese i hele området, så kan jeg absolut kun anbefale at man går andre steder hen at spise og bare drikker en god kop kaffe på den ellers meget hyggelige Mandela.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar