søndag den 9. september 2012

Flere forklæder

Mens prinsessen har været travlt optaget af at få sin udstilling op at stå, har der også været tid til at sy et par forklæder. Nok mest af nødvendighed og ikke helt af lyst. Men det gik heldigvis godt, og begge modtagere er glade og tilfredse. Da forklæderne blev lavet ud på de sene nattetimer beklager prinsessen det dårlige lys.

Det første forklæde blev lavet på bestilling af en kageglad kvinde, der er så vild med kager, at hun måtte have det stående på sit forklæde. Der er allerede blevet bestilt endnu et, som bliver syet efter eksamensopgaven er afleveret på onsdag...

Det andet forklæde var en del af en pakke til Dorthe med bloggen Oline Art, hvor prinsessen deltog i en pakkeleg, som desværre måtte stoppe hos prinsessen, da ingen af hendes undersåtter ønskede at føre den videre. Prinsessen tager det heldigvis ikke som et nederlag, men som et udslag af, at hendes undersåtter har indset, at de ikke kan leve op til prinsessens kreative niveau.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne!!
    Er især vild med det med cupcakes, rigtig tøset (selvom at jeg egentlig ikke rigtig er så tøset anlagt).
    Ihhh jeg ville ellers gerne have været med i pakkelegen, men må så blive en anden god gang;)
    Rigtig god søndag!
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. Tak for det Catrine. Ja, det kan være det bare var en dårlig timing med pakkelegen, men håber jeg får mod på at deltage i endnu en ;-)
    God søndag til dig også!

    SvarSlet
  3. Tak for det Betina. Jeg er personligt også meget glad for det grønne, og heldigvis er Dorthe også glad for det. Det kan være jeg er heldig næste gang der er en pakkeleg i nærheden, at du har tid. Kender godt det der med, at der nogle gange er mange ting om ørerne, og jeg tror indlægget var lige efter dit bryllup ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er så vild med dine forklæder så smukke... Men jeg syntes altså næsten det er synd at bage i dem ... de skal ses...

    SvarSlet
  5. Tak søde Christina, men det er da lidt synd ikke at bruge dem - synes jeg!

    SvarSlet