tirsdag den 1. december 2015

LêLê Street Kitchen


For et par uger siden mødtes jeg med en veninde på LêLê Street Kitchen City før vi skulle i biografen. Jeg vidste de havde fået ny menu, så jeg glædede mig til at prøve nogle af tingene af. Vi var begge ret sultne, så vi var bange for ikke at få nok, hvilket vores bestilling bar klar præg af. Vi fik i hvert fald nok mad da vi bestilte to menuer; M2 og M3.

M2 menuen bestod af kyllingesuppe med vandspinat, friske ruller med torsk, wontons og ramennudler med bomuldsgris.
M3 menuen bestod af kinaradisesalat, betelblade med laksetartar og karrykalkun.

Jeg var meget glad gfor de sprøde wontons, laksetartaren og rullerne med torsk, mens de andre retter desværre skuffede lidt ved deres fravær af smag. Især kyllingesuppen var ret kedelig og det samme med karrykalkunen, hvor kødet også var stegt for meget, så det var tørt. Så generelt et lidt blandet indtryk af den nye menu, hvor jeg nok føler at jeg hellere vil gå tilbage til den gamle sikre nudelsalat med forårsruller.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar