onsdag den 22. juni 2016

Frokost på Onyx - Budapest #2








Den første dag i Budapest, havde jeg reserveret bord på Restaurant Onyx, som jeg havde fået anbefalet af flere af mine venner, som har været på besøg i den hyggelige by. Det blev til en frokost, da mine forældre var ved at få maden i den gale hals, da jeg fortalte, hvad aftensmenuen kostede (billigt i forhold til danske standarder), men frokosten var en rigtig god oplevelse og god værdi for pengene.

Restauranten har en meget østeuropæisk dekadent indretning og er lettere pompøs, men det er bare sjovt at sidde i de voluminiøse møbler og føle sig lidt underdressed. Heldigvis var det meste af betjeningen lettere afslappet, så vi følte os overhovedet ikke malplaceret.

Der er en fast menu med forskellige tilvalg, som man betaler ekstra for at "opgradere" til. Det lød meget lækkert, så derfor besluttede min mor og jeg at dele nogle af retterne, så vi kunne smage endnu mere. Det fortrød vi bestemt ikke. Jeg kan kun anbefale et besøg på Onyx, hvis man er i Budapest, og næste gang tror jeg at jeg kaster mig ud i aftenmenuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar