fredag den 19. august 2016

Mini bryllupskage workshop





For et par uger siden blev jeg spurgt, om jeg ville afholde en mini-bryllupskageworkshop, hvilket jeg har gjort en gang før, og det ville jeg gerne, Og så var det frem med bradepandekager, fondant og masser af pynt til de seks pynteglade damer, som havde lidt svært ved at komme i gang, men da de først fik fondant i hænderne, så gik det bare der ud af.

Mange af dem havde ikke prøvet at arbejde med fondant før, men da de først kom i gang fandt de ud af, at det slet ikke var så farligt, og jeg tror der var et par stykker, som måske tør kaste sig ud i det næste gang de skal lave en rigtig kage...

De var i hvert fald glade for workshoppen, og jeg syntes også det var rigtigt hyggeligt at være det kreative indslag i en polterabend.

2 kommentarer:

  1. De er simpelthen noget af det sødeste jeg længe har set :-)
    Virkeligt godt projekt og idé :-)

    SvarSlet
  2. Og så er det nemt at gå til ��

    SvarSlet