tirsdag den 17. september 2013

På den igen...


Prinsessen har aldrig været kendt for at være i god tid med tingene - især ikke når det gælder skolerelaterede opgaver. Derfor er der heller ikke noget nyt i, at hun trods en hel frisøndag nu sidder her mandag nat og skal til at starte på sin eksamensopgave, som skal afleveres inden hun tager på arbejde tirsdag morgen.

Heldigvis var en af overspringshandlingerne søndag, at tørre æbleringe, så nu står der en skål sprøde og lækre æbleringe til at holde prinsessen med selskab.

Du kan selv tørre æbler, hvis du har for mange eller godt kan lide æblechips. Det kræver ikke meget andet end tålmodighed.

Tryk kernehuset ud på æblerne, skær dem i tynde skiver på mandolinjernet og læg dem på bagepapir. Tør dem i ovnen ved 100 grader i ca 3 timer.

Og nu tilbage til opgaven...

4 kommentarer:

  1. God arbejdslyst! Jeg vil også kaste mig over min opgave.

    SvarSlet
  2. uh, det kan jeg sagtens nikke genkendende til. Håber nu nåede det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps - men jeg er glad for jeg ikke er min vejleder ;-)

      Slet