torsdag den 7. januar 2016

Frokost i Pilekælderen

Jeg holdt mig ikke tilbage i december for at spise ude, så i de kommende par dage kommer der et tilbageblik på madoplevelser i december. Jeg mødtes til spontan frokost med en af mine venner, og da det var spontant var der ikke til at få plads på hverken Schønemann eller Kronborg, så det blev til Pilekælderen, som ligger næsten lige ved siden af mit arbejde, men som jeg aldrig har lagt mærke til.

Meget hyggeligt og lille sted med ca 10 borde. Menukortet er overskueligt, og der er også et godt udvalg til vegetarer, hvilket jeg selvfølgelig ikke benyttede mig af, men det er meget dejligt at vide, at jeg også kan tage mine vegetarvenner med ud at spise smørrebrød.

Jeg startede med en ribbensteg med fint og godt stegt kød og lækker rødkål.

Jeg sluttede frokosten af med en helt ok tartar uden dikkedarer.

Pilekælderen er et fint spisested med god mad til rimelige priser. Der er ikke nogen nytænkning eller ekstravaganza, men det er fin og ærlig mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar