lørdag den 9. januar 2016

Morgenmad på Café Det Vide Hus


Jeg elsker morgenmøder, som kan holdes på café og er ikke bleg for at foreslå det når jeg ved der er nogen der er med på idéen. Således passede det rigtigt fint med at holde morgenmøde med en kollega, som arbejder i samme område som jeg, på Café Det Vide Hus, der ligger i starten af Gothersgade.

Det lille, hyggelige to-etagershus er mest populært nede i stueetagen, hvor der er plads til ca 10 personer, der godt kan lide hinanden og ellers er der mere plads ovenpå. Jeg fik den smukke skyr med nødder og frugt og en god kop kaffe, og det er nok den bedste skyr jeg har fået og så endda til meget rimelige penge. Jeg ville også gerne have prøvet deres wienerbrød, men da de kun tager kontanter, og jeg ikke lige havde været forberedt på det, var der kun råd til første omgang, men det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar