tirsdag den 19. januar 2016

Morgenmad på Atelier September


Endnu et af de morgenmadssteder jeg gerne har villet prøve er Atelier September, som også ligger tæt på mit arbejde. Ateliet er delt i to - den forreste del ud mod gaden er caféen og lokalet bagved er butikken med lamper og møbler. Det hele er meget afslappet på den helt kunstneriske måde, men der er meget hyggeligt omend en smule koldt på en decemberdag.

Jeg hoppede på deres grød, som ikke vandt på præsentationen (bræk med blod i græs..??), men den smagte godt og ligeså kaffen. Jeg sluttede af med et tebirkes, som var rigtig god og med utroligt meget gods i - så til en anden gang er det det eneste jeg tager, hvis jeg er til noget sødt.

Meget fint sted, hvor nogle kommer for at arbejde og andre bare for at drikke en kop kaffe og læse dagens avis. Mank an også sætte sig ved vinduet og kigge på livet på Gothersgade. En fin morgenoplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar