lørdag den 23. januar 2016

Frokost på Bistro Royal


Jeg nåede også et par frokoster i løbet af december, og jeg satte en tidligere kollega stævne på Bistro Royal, hvor jeg tidligere kun har spist aftensmad. Jeg havde reserveret bord og det var ret godt, for der var meget godt fyldt op i den sidste uge før juleaften.

Da jeg ikke havde fået meget julemad kastede jeg mig over en flæskestegssandwich med fritter, som jeg spiste med god appetit. Tjeneren fik os overtalt til også at prøve trøffelfritterne, som også var gode, men jeg var nok mest til de almindelige.

Denne dag var det utroligt varmt og indelukket, og desuden sidder man ret tæt, så jeg vil anbefale at man finder en stor gruppe at tage afsted sammen med og satser på at få en af båsene ved vinduet, hvor der er mere plads og luft. Men maden er god til en meget fin pris, så er man ude omkring Kongens Nytårv og mangler et frokoststed er Bistro Royal et godt bud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar