fredag den 4. marts 2016

Aftensmad på Bror


Da jeg havde fødselsdag for en måneds tid siden inviterede min kæreste mig ud at spise på Restaurant Bror. Jeg har tidligere spist på Lillebror, som nu er lukket, og jeg har længe ønsket at spise på Bror, så det var en dejlig overraskelse. Han havde advaret restauranten om min fødselsdag, så dette var den første ret - flag og lys i tyretestikler med sauce tartare.


Blæksprutte, stikkelsbær og persille


"Crispy dicks", som nu smagte ret godt


Kartoffelpandekage - lidt for brændt til min smag - med svin og fennikel.


Og til at slutte forretterne af med - torskekind med dild og peberrod. En virkelig sjov måde at få torsk på. Jeg var lige ved at prøve at spise øjet, men modet svigtede da jeg skulle til at tage det ud af kraniet på fisken, så det må blive en anden gang.


Resten af retterne husker jeg ikke, men de var rigtig gode og primært baseret på torsk, så eneste anke var, at jeg godt kunne have brugt et stykke kød, men det var på ingen måde noget jeg virkelig savnede.




Creme brulée i marv med matchais


En virkelig god aften med masser af velsmag. De søde folk holdt overetagen til os så længe de kunne, så vi havde den for os selv helt til desserten, hvor der kom så mange, at de ikke længere kunne være i underetagen. Virkelig dejligt og meget luksuriøst at have en hel etage for sig selv. Søde og rare tjenere - så er der ikke så meget andet man kan bede om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar