fredag den 18. marts 2016

Frokost på Burger Corner


Jeg var blevet inviteret på massage og frokost af en af mine veninder, som havde nogle sweet deals hun skulle have brugt. Vi startede med at få en fin omgang massage i DGI Byen og herefter bevægede vi os ned til Halmtorvet for at spise burger på Burger Corner.
De skriver på deres hjemmeside, at de har høje krav til kvaliteten, hvor deres speciale er burgere, så forventningen var stor.

Jeg valgte at kaste mig ud i en "The Pimp", som lød rigtig spændende med gratineret gedeost, løgkompot og mango chutney. Hertil bestilte jeg fritter og chilimayo.
Og det var så hvad jeg fik. En totalt dødstegt bøf. Den tørreste bolle og generelt en utrolig kedelig og tør burger med en stykke iceberg og en skive tomat.
Fritterne var heller ikke noget at skrive hjem om, og jeg forstår lige nu ikke, hvorfor jeg ikke sendte det hele tilbage til køkkenet. For med en pris på 119 kr bare for burgeren og hertil 29 for fritter og 10 kr for dip, så er man oppe på en ret høj pris for en burger, og det her er røveri ved højlys dag. Ikke engang min lokale kinagrill laver så dårlig en burger.

Jeg forstår faktisk ikke hvordan de kan forblive at eksistere, og jeg kan absolut ikke anbefale at man overhovedet tænker på at spise sin burger der, når Vesterbros Originale Burgerrestaurant ligger lige om hjørnet, og der er mange gode burgersteder i kødbyen. Jeg er rent faktisk rystet over at det her sted stadig eksisterer og jeg har da også være omkring Tripadvisor, som støtter op om min oplevelse.

Efter den dårlige oplevelse tog vi på Tante T og sluttede dagen godt med lækker te og fine småkager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar