onsdag den 30. november 2011

Årets julekalender

Hvert år donerer prinsessen en julekalender til en værdigt trængende undersåt, som bliver nøje udvalgt efter alskens principper og regler. I år faldt valget af modtageren på en af prinsessens nære venner, som har været igennem noget af et turbulent år, og forhåbentligt er på vej op ad igen. I hvert fald håber prinsessen, at julekalenderen kan hjælpe hende til at komme igennem den mørke decembermåned.

24 æsker i prinsessens yndlingsfarve er blevet fyldt med kærlighed og varme tanker fra undersåtens venner og familie. God december!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en smuk og fantastisk tanke!

    SvarSlet
  2. Jeg læser ovenstående med en klump i halsen, og er rørt til tårer. Jeg kan slet ikke vente til i dag bliver i morgen, så jeg kan åbne den første æske. Du har været en kæmpe støtte for mig det seneste års tid, og jeg ved slet ikke, hvordan jeg nogensinde kan gøre gengæld for alt det gode du har bidraget med i mit liv. Men jeg vil prøve!

    SvarSlet
  3. Du har et hjerte af guld og god til at drage omsorg for dine nærmeste - du er en sand ven

    SvarSlet