lørdag den 11. juni 2011

Cupcakes

I dag modtog jeg mig første (højst sandsynligt ud af mange) pakke fra specialkøbmanden. Specialkøbmanden har til formål at få alle bageglade mennesker til at bruge hele deres månedsløn på MEGET nødvendige gadgets til køkkenet.

For et par dage siden sad jeg og søgte efter overspringshandlinger, og fandt specialkøbmanden på nettet - og så gik det galt. Min mus gik simpelthen amok og klikkede på alle mulige mærkelige ting, og jeg kunne overhovedet ikke styre den, og så pludselig fik jeg tilsendt en mail om, at jeg nu havde bestilt en masse muffinforme, som ville blive sendt indenfor de nærmeste par dage.

Nu er den så kommet, og her er hvad, der var i kassen.

 En mini muffin bageform, da jeg nu skal i gang med at bage mini cupcakes. Spændende!

Almindelige muffin papirforme i dejlige farver og mønstre.

Mini muffin papirforme - uh de er søde!

Der ud over en pakke med engangstylleposer, da det er mere praktisk når der skal laves mange forskellige cupcakes. Min kæreste så ikke helt fornøjet ud, da jeg kom med kassen, da han allerede nu synes, at mine bageting fylder for meget i skufferne, så nu er jeg i gang med at rydde op og etablere en bedroller med alle mine bageting. Og så faldt jeg lige over disse fine mini muffinforme fra Girlie Hurly

Det skal nok blive sjovt, og jeg glæder mig allerede til første gang, hvor der skal bages. Det bliver om et par uger, hvor en af mine kollegaers døtre bliver student. Indtil videre står menuen på mojito og strawberry daiquiri mini cupcakes samt fire forskellige slags almindelige cupcakes. Mere om det senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar