søndag den 26. juni 2011

Morgenbord

I dag besøgte jeg Morten og Mathias, eller det vil sige, jeg kom i går og udnyttede deres gæsteværelse, og i dag fik jeg så lejlighed til at nyde deres gode selskab over en dejlig gang morgenmad, hvor også min jordbær/rabarbermarmelade indgik.

Her er hvad vi fik


 Lækre hjemmebagte morgenbrød a la Karoline.


 Butterdejsbrød med kylling, spinat, ost og pinjekerner.

Det færdige morgenbord med jordbær fra haven, jordbærsmoothie med anis og frosne vindruer, som stærkt kan anbefales at gøre efter. Vidunderlig konsistens og dejlig smag af vindruesorbet.

Mathias er modist og florist, og har lavet denne fantastiske kreation af en hat. Jeg er blevet bestilt til at lave cupcakes til deres sommerfest i august, og til lejligheden har han lovet mig at lave en cupcake hat. Forventningerne er store, og jeg glæder mig til at vise den frem.

2 kommentarer:

  1. Vidunderligt billede. Vidunderlig hat. Men havde jeg vidst at bollerne ville blive blogget med billeder havde jeg gjort mig umage. Det ligner jo amatørbrød. Jeg er proff og inviterer gerne til bagekursus med indlagt surdejuddeling.

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig allerede til, og jeg kan godt lide det rustikke look - og så er det jo smagen det kommer an på.
    Sig til når du holder bagekursus - det kunne være der er flere der vil med...

    SvarSlet