torsdag den 2. februar 2012

Forberedelser

Der er meget at se til, når man har inviteret sine undersåtter til gallakagebord, og de stort set alle har sagt ja tak til invitationen og har store forventninger. Prinsessen har altid været kendt som en tidsoptimist, og det vil hun i år prøve at råde bod på ved at detailplanlægge kagebagningen.

Opgaver før lørdag

Disse ting skal være på plads, før prinsessen tager på Herman og spiser sin fødselsdagsmiddag.

Søndag kommer indsatsholdet og hjælper med de sidste ting, så alt skulle være parat til gæsterne kommer kl. 14.00.

6 kommentarer:

  1. Det lyder som lidt af en liste.. men også super mange lækre ting der skal bages.. mums...

    God fornøjelse

    SvarSlet
  2. Jeps - det er kun lækre sager, og prinsessen glæder sig meget til at smage på alle de nye opskrifter. Der er allerede forsvundet en del sedler!

    SvarSlet
  3. Imponerende planlægning! Og det betyder meget fra min mund; jeg er uofficiel verdensmester i control freak listelavning og kommen-planer-i-kasser ;-)

    Hvis jeg nogensinde skal sende noget til Mars, ringer jeg lige til dig... Hehe.

    SvarSlet
  4. Velkommen til bloggen Maria. Hvad angår planlægning, så skulle vi to nok blive et fint autistisk makkerpar - du skulle se min tavle når jeg laver festival...
    Det fede ved post-it er glæden ved at kunne fjerne dem når opgaven er løst!

    SvarSlet
  5. Uhhh.... Tror jeg er alt for ustruktureret til sådan en fin planlægning. Mon der findes noget der hedder...sådan laver du kagebord, uden stress!!!! (0: smiler

    SvarSlet
  6. Sanne: Sådan laver du kagebord - nu uden stress = bestil udefra ;-)
    Jeg er gerne behjælpelig med at skære lidt ned på opskrifterne, så det virker mere overskueligt. Bare sig til ;-)

    SvarSlet