fredag den 3. februar 2012

Prinsessen, der havde fødselsdag

Prinsessen blev på sin 35 års fødselsdag vækket af morgensang og fødselsdagskys af prinsgemalen, inden han drog i skole. Han efterlod sig et par skønne fødselsdagsgaver, som prinsessen kan hygge sig med, mens han er til introfest på skolen.

Lækre chokolader fra Summerbird

Og den lækre bog fra dottie angel, som prinsessen glæder sig til at læse i og blive inspireret af.

Vejret er skønt, og om lidt vil prinsessen ud og nyde solen og frosten inden hun skal tilbage til kagerne.

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen, jeg håber dit kagebord bliver en stor succes. Det lyder i hvertfald lækkert

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen det da hyggeligt vi har fødseldag samme dag.
    Håber din har været lige så hyggelig som min.
    Den bog ser spændende ud:-)

    Fortsat god fødseldag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Lækre prinsessesager til en fantastisk prinsesse - tillykke med dagen.

    SvarSlet
  4. Stort (forsinket) tillykke med fødselsdagen. Håber, at du blev opvartet som en ægte prinsesse. Kunne godt dele de der chokolader med dig :-)

    SvarSlet
  5. Tak for det til jer alle sammen. Jeg havde en rigtig god dag - helt alene - og hyggede mig med god mad og bagning... Camilla - du kommer bare forbi - så kan der være der er et par krummer tilbage i pakken ;-)
    Susi - jeg glæder mig rigtigt meget til at kigge nærmere i bogen, og håber der kommer nogle fine ting ud af det.

    SvarSlet
  6. Et forsinket : Hjertelig tillykke med fødselsdagen...

    SvarSlet