mandag den 6. februar 2012

Fødselsdagskagegalla

Som lovet viser prinsessen her billeder af de fleste kager fra fødselsdagskagebuffeten. Der mangler desværre billeder af madeleinekager, lakridskarameller, hindbærflødeboller og lakridsflødeboller. Der kom gæster under fotosessionen, og så glemte prinsessen at tage billeder af de sidste ting, da hoffotografen havde fået fri.

Håkonkager

Maria kiks / vanillesmåkager

Lime-chili-ingefør småkager

Espressocupcakes

Chokolade-lakrids cupcakes

Citron-birkes cupcakes

Popcakes

Citronlinser

Chokolade-lime cheesecake

Hindbærsnitter

Mini mud cakes

P-tærter

Bounty kugler

Opskrifter følger i den nærmeste tid. Prinsessen opfordrer dog til, at man som almindelig borger ikke vover sig ud i sådan et kagebord med mindre man er udstyret med en god køkkenhjælp. I dette tilfælde prinsgemalen og den russiske au pair Boris.

9 kommentarer:

  1. Hold da helt op.... Det ser rigtig godt ud. Hvor langtid før dagen gik du igang med at bage? Kunne godt tænke mig at gøre dig kunsten efter. Storpigen herhjemme skal holde tøse fødselsdag om 14 dage. Glæder mig til opskrifter (0:

    SvarSlet
  2. mums sidder her med det vildest mund vand.. nøj det ser bare lækkert ud...
    Og jeg er helt i chok over at man kan lave hjemme lavet p tærter... hvordan gør man det???

    SvarSlet
  3. P-tærter er noget af det nemmeste jeg har prøvet: Marshmallows, usaltede peanuts og chokolade. Voila!

    SvarSlet
  4. Sanne: Jeg startede i tirsdags med de ting der kunne fryses (cupcakes og kage til popcakes). Fredag blev der lavet dej til småkagerne og så gik det løs lørdag og søndag. Se evt. tidligere indlæg, hvor du kan se min arbejdsplan.
    Sig til, hvis der er noget, du specielt gerne vil have opskrift på!

    SvarSlet
  5. Øj, det lyder lækkert!! Det ser sååå godt ud. Du har virkelig haft travlt.

    SvarSlet
  6. Camilla, ja, jeg havde travlt, men fik heldigvis god hjælp i køkkenet, og det var helt klart det hele værd!

    SvarSlet
  7. Ok tak for svar, tjekker lige din arbejdsplan (0:

    SvarSlet
  8. Ved, hvem jeg skal ringe til når jeg runder det skarpe hjørne - du har hermed en stående invitation til at forsøde livet - det kan kun blive en succes.

    SvarSlet
  9. Du siger bare til Mille - det kunne da være sjovt!

    SvarSlet