lørdag den 9. juli 2011

God morgen pandekager

Jeg har sovet åh så skrækkeligt hele den lange nat. Uro i ben og fødder. Så jeg faldt først i søvn kl. 3.30. Og blev vækket kl. 9.15 af min dejlige kæreste - med lørdagspandekager! Kæresten er ikke så flink til at lave mad på hverdage, men så tager han til gengæld revanche om lørdagen, hvor han bager pandekager til prinsessen (mig). Og det er de gode fra Karoline med MASSER af fløde...


 De 2 første er med citron og sukker, 1 med hjemmelavet jordbærmarmelade og den sidste med chokoladecreme (i dag i luksusgaven a la Summerbird, og den kan virkelig anbefales. Dejlig nøddeagtig smag og lækker chokolade)

Så er dagen i gang, og jeg skal ned i værkstedet og arbejde på at få sat det i stand. Min roomie har allerede gjort en stor del, så jeg må nok hellere tage mig sammen og få gjort noget. Skulle have startet i går, men det regnede og fik min energi til at række til sofaen.

Flere billeder følger, men I kan se lige her, hvordan det ser ud nu. Det kommer til at tage et par dage inden vi er klar til at gøre det til tegne/systue...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar